torstai 6. marraskuuta 2014

Tästä se alkaa...

Moikka kaikille! Olen jo jonkin aikaa suunnitellut oman sisustusblogin aloittamista, mutta koska en ole koskaan ennen blogia pitänyt, olen halunnut ensin rauhassa lueskella (lue: ahmia) muiden blogeja ja pohtia miten voisin ehkä erottua valtavasta blogien massasta. Valmistun lähiaikoina maisteriksi biotieteen opinnoista ja olen tehnyt graduni biolääketieteen alalta. Tämä analyyttinen tutkijataustani on ehkä ainakin yksi minut monesta muusta bloggaajasta erottava tekijä - se, onko tämä sitten hyvä vai huono asia jää nähtäväksi!
Tämän vuoden huhtikuussa ostin oman rivitaloasunnon, joka on ensimmäinen oma asuntoni, ja kun pääsin hieman maalaamaan ja tapetoimaan, sisustuskärpänen puraisi kertaheitolla eikä paluuta entiseen enää ole! Olen toki aina tykännyt kaikesta kauniista ja koti ja sen viihtyvyys ovat minulle todella tärkeitä asioita. Jotenkin vasta nyt kuitenkin tajusin, että tätähän voi oikeasti tehdä ihan työkseenkin! Tutkijanurasta en ole koskaan haaveillut vaan olen oikeastaan koko opintojen ajan hakenut sitä omaa todellista kiinnostuksen kohdetta ja nyt vihdoin tuntuu että kolahti. Suunnitelmissa onkin hakea ensi keväänä opiskelemaan sisustusarkkitehtuuria Savonia-ammattikorkeakouluun.

Tässä blogissa aion siis puhua sisustuksesta ja kaikenlaisesta muotoilusta yleensä, sekä kuvailla omaa matkaani sisustuksen kiehtovaan maailmaan uppoutuessani. Toiveita ja ehdotuksia saa ehdottomasti esittää ja toivottavasti saan myös lukijoilta apua omiin mahdollisiin sisustusongelmiini, joten keskustelu on erittäin toivottua!

Tervetuloa seuraamaan uutta blogiani ja hauskaa alkavaa talvea kaikille!

Aurinkoisin terkuin
Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi!