keskiviikko 24. joulukuuta 2014

Rauhaisaa joulua!

Mulla oli aikomuksena kirjoittaa jo aiemmin, mutta olen viettänyt aikaa hyvässä seurassa ja on olllut niin paljon mukavaa tekemistä, että kone on pysynyt kiinni. Sunnuntaina ajelimme A:n kanssa Kouvolaan, hän meni omien vanhempiensa luo ja minä jäin omille vanhemmilleni. Olin luvannut äidilleni syntymäpäivälahjaksi tulla auttamaan heidän kotinsa perusteellisessa siivoamisessa ja järjestelyssä ja se alkoi nyt maanantaina ja vielä tiistaipäivä meni niissä merkeissä. Tekemistä jäi vielä, mutta välissä on ainakin nyt joulupyhät ja uusi vuosi. Tiistai-iltana ajelimme porukalla vanhempieni ja A:n kanssa isovanhempieni luo, jossa vietämme joulua oikeastaan joka vuosi. Sinne kokoontuu myös muita sukulaisia ja tänä vuonna pääluku aattona olikin 17. Tiistaina saapuessamme kinkku oli jo uunissa ja kärsivällisen odottelun jälkeen saimme ensimmäiset maistiaiset tämän vuoden jouluaterian kohokohdasta. Ja olipahan muuten herkkua! Kinkunpaisto onkin yksi itselleni tärkeimpiä jouluperinteistä.

Iltaisin olen harrastanut vielä pientä askartelua. Olen nimittäin tehnyt ohuista mehupilleistä himmelin, jonka maalasin tänään spraymaalilla mattamustaksi. Ensimmäiseksi himmelikseni siitä tuli mielestäni yllättävän hieno! Esittelen sen teille myöhemmin.

Nyt jouluaterian, joulusaunan ja lahjojen availun jälkeen toivottelenkin teille rauhallista joulua, nauttikaa vapaista ja viettäkää kiireetöntä aikaa yhdessä. Niin minä ainakin aion tehdä!

Hyvää joulua teille kaikille! <3

Toivoo joulutonttu Noora

PS. En vieläkään osaa lisätä tänne kuvia puhelimella, joten tällä mennään nyt. Kuvia tulossa siis myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi!